HTML

Sg praktikák

Az Sg-n nyílt hack topikok idióta kezdőhozzászólásai. Pervezr, mocskos, így csakis 18 éven felülieknek:D

Friss topikok

Linkblog

JAJ NE!

ujpraktiker 2010.06.06. 23:48

 Épen most jövök egy nagyszabású házibuliból amit az unokatestvérem rendezett Adolf.
Kellemes bulinak indult volt étel ital midnen ami szem szájnak ingere... Ekkor vettem észre 1 furcsa dolgot, hogy a buliban csak 1 lány van. :O 
"Hajrá Ödön"... mondtam magamban ezzel is bíztatva magamat és elindultam a lány felé akinek csak ennyit mondtam: Hello a nevem Ödön sármom mint a malteres bödön. Láttam az arcán, hogy bejövök neki így nem is szórakoztam vele sokat azonnal a lényegre tértem... Kegyetlen módon elkezdtünk smárolni majd elvezetett egy pinceszerűségbe egy titkos szobába. ahol volt egy ágy amihez kikötözött és ennyit mondott: Ma este megtudod mire jó a vazelin.
10 perc múlva felkapcsolta a lámpát és akkor szembesültem a tényel, hogy az unokatestvérem az Adolf csak nőnek volt öltözve a rohadék. Lassan közelített hozzám és ezt ordította: MA MEGTUDOD MIT JELENT A HITLERFÉTIS! - ezek után ok nélkül német nyelvre váltott amitől már a hányinger is rámjön néha. 
Különböző szerszámokkal kezdte el piszkálni a fenekem lyukát ami már alapból ki volt tágítva, volt itt minden: vibrátor, wc pumpa, sodrófa és még egy rúd téliszalámi is a jobb fajtából!
Elkezdődtek a kísérletek... Adolf hirtelen örült fejjel és szemét forgatva német szavakat ordibált: "ÓÓ GUT JAJAJA FANTASZTIK BANAN... MM SPRICCE GUT JAAA" és hasonlók hirtelen nem tudtam hova nézzek amikor egyszerre ment fel a púzómba a nagymama sodrófája és a téliszalámi síkosítás nélkül. Eltelt pár óra nem tudjátok meg mik jártak még a fenekem lyukában mire hazaértem sikítva... de még macskaszőrt is találtam a a picsámban, bekentem fasztumgéllel de ez se segít!

Veletek történt már hasonló??

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sgpraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr802061718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása