HTML

Sg praktikák

Az Sg-n nyílt hack topikok idióta kezdőhozzászólásai. Pervezr, mocskos, így csakis 18 éven felülieknek:D

Friss topikok

Linkblog

Elolvadt a csokim azaz a kakám

ujpraktiker 2010.06.13. 21:52

 hello a nevem Zakariás

pár napja történt ez az eset azóta meg vagyok bélyegezve, kérlek segítsetek. épp hazajöttem egy kocsmából ahol meccset néztem amikor így gondoltam magamban: milyen jó lenne egy kis boci csokit megenni így este... nem sokáig gondolkodtam ezen azonnal cselekedtem... kimentem a konyhába kiraktam a tányérra az egész táblát és elkezdtem majszolni amikor anyukám felordított nekem így: "fiam hozd már le a kulcsot mert apád megint szétverte részegen a kapucsengőt mert nem akarta leszopni" jó lementem és beengedtem, amikor azt láttam, hogy eltűnt a csokim, nem hagytam annyiban nyomozásba kezdtem abban a percben, felforgattam a fél házat a csokiért amikor apukám szólt, hogy NA ITT A CSOKI REGGELRE AZ ORVOSNAK! apukámat megkérdeztem mi lett a tábla csokimmal és azt mondta megette... bosszút forraltam! az orvosnak szánt hála csokit azonnal megettem kicsit már olvadt volt és meleg meg volt benne 2-3 szem kukorica(?) nem értettem a dolgot na mind1 lefeküdtem aludni... reggel hatalmas ordibálásokra ébredben fel, csak ennyit hallottam apukámtól: HOVA LETT A SZÉKLETMINTÁM? ekkor még nem állt össze a kép de amikor megnéztem a kedvenc internetes videómat a 2girls1cup nevezetűt akkor azon vettem észre magam, hogy fost hányok... na ekkor álltak össze a dolgok anyukámnak elmondtam a dolgot és azonnal mehettem gyomormosásra, kimosták a belem az egész kórház megtudta mit cselekedtem és még naplemente előtt nevetség tárgya lettem apám csak felpofozott de a keze még mindig szarszagú volt ezért kiugrottam az ablakon szégyenemben... most itt ülök talpig gipszben és naponta küldik nekem a karton tábla csokikat amik ideérnek ilyen nagy melegbe már fossá olvadnak és én már ezt nem bírom!

ti mit szoktatok tenni ilyen helyzetben?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sgpraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr832079404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása