HTML

Sg praktikák

Az Sg-n nyílt hack topikok idióta kezdőhozzászólásai. Pervezr, mocskos, így csakis 18 éven felülieknek:D

Friss topikok

Linkblog

Godzilla 1-2.

ujpraktiker 2010.06.13. 22:22

 Sziasztok a nevem Gellért.
Egy irodában dolgozom ahol légkondi sincs és mivel itt a nyár rohadt meleg van , mondanom sem kell hogy terjeng a főnők lábszaga és hónaljszaga. Azért szeretem a telet mert akkor legalább csak a szájszagát érzem de még akkoris beizzad a rohadt fajtája mert felveszi az anyjától kapott bedohosodott román cigányoktól vásárolt szőrméjét.
Van egy munkatársnőm akire régóta felfigyeltem.
Gizi a neve.
Jó a testalkata 90kg körül mozog és otthonkában járkál.
Hallottam többiektől hogy bármire képes ha segítünk neki.
Egyik pénteken amikor jól megszopatott a főnök már igyekeztem haza este 10 körül a munkából és megláttam hogy Gizi ott mossa fel a padlót.
Mondtam hogy segítek szívesen neki.
Mögé kerültem és tarkón köptem.
Azt mondta menjünk az irodába megtanítja nekem a kutyafittyet.
Hónalját végignyaltam jó sós volt és a nemespenész állagú szőrét harapdáltam amibe már úgy beleszáradt a stift hogy kocsonyás állagú volt.
Megpróbáltam kielégíteni de nem ment könnyen.
Bevertem neki előről hátulról de csak nyögött néha.
Azt mondta 5 óra szenvedés után : Benne vagy egy erősebb
dologba ?
Mondtam : persze hogy benne. 
Azt hittem hogy csak smárolnom kell vele vagy valami de nem.
Megfogta felémhajolt és a fejemre piszkolt.
Egyből felpattantam és olyan szinten megujjaztam a picsáját hogy visszatömködtem még az utolsó szarfoltot is.
Ekkor beidegesedett és üldözni kezdett.
Kupakmester volt az utolsó reményem , a portás.
Elértem a portát , elmondtam mivan.
Megfogta, elővett a fiókból egy szeneslapátot és fejbebaszta vele Gizellát a godzillát.
Ekkor egy kulcsot kapott elő a zsebéből és bezárta az ajtót.
Azt mondta a pödrött bajsza alól:
Fiacskám tudod hogy ezért valami jutalmat kell hogy kapjak ?
Én már vettem elő az 500ast de azt mondta neki ez nem kell.
Sokkolóval rámrontott és megerőszakolt a Suzuki Swiftjében.
Bosszút akarok állni, a traktorban szokta verni a faszát hajnaltájban a mezőn.
Megdobáljam kaviccsal vagy állon rúgjam ? Mit tegyek fiúk ?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sgpraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr372079473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása