HTML

Sg praktikák

Az Sg-n nyílt hack topikok idióta kezdőhozzászólásai. Pervezr, mocskos, így csakis 18 éven felülieknek:D

Friss topikok

Linkblog

igaz, megtörtént eset 2.

BeastmaN 2009.08.25. 00:05

az igaz történet folytatása

Már elnézést kérek tőletek, de ez halálosan komoly.
Légyszives vegyétek komolyan és ne vicceljétek el.

A sztori folytatódott persze akkor elmesélem azt is...

Egyszerűen nem bírtam már az 5-10 fps-t a crysisban ezért elvittük szerelő bácsihoz a gépet.
Persze bennem volt a tudat mivan ha kiderül hogy belefostam a gépbe?
Apukám meg is verhet érte amit ő vett nekem 2 heti maszek munka pénzéből.
Amikor a szerelőhöz értünk a bácsi egyből szétkapta a gépet látszólag semmit nem látott mert a fost alaposan kitakarítottam le ne bukjak és be is fújtam a gépet TOILET illatósítóval.
Másnap kellett visszamenni a gépért amikor kiderült hogy a szerelő valamilyen barna büdös folyadékot talált a vga kártya ventillátorára felgyűlve ami lassította a hűtési folyamatot és ezáltal melegedett.
Hazamentünk és tüstén elkezdtem crysisozni egésznap nyomattam.
Eljött az este eszembe jutott az előző nap történése amikor láttam azt a filmet.
Átkapcsoltam a szexcsatornára amikor frenetikus dolog tárult a szemeim elé.
1 néni és egy bácsi szerepelt benne a néni éppen a bácsi szájába kakált egy elég nagy darabot a bácsi látszólag élvezte ezt.
Ezek után úgy döntöttem hogy elég én nem kérek ebből a szörnyűségből inkább elmentem kakálni a wc-re.
Jó nagy kakát nyomtam ki a fenekemből amikor eszembejutott a filmen látott dolog megfogtam a kezembe a kakát és beleharaptam mikor apukám részegen hazaállított és benyitott a wc-re hogy hánynia kell... meglátott engem kakával a kezemben és azonnal arcon hányt, elundorodtam és énis elkezdtem hányni és a csúszós hányásba elestem a kaka kirepült a kezemből bele apukám szájába.
Szerencsére mivel részeg volt el is aludt és mivel anyukám nem volt otthon aznap mert azt mondta hogy dolgozni megy ezért én takarítottam össze, de sajnos mielőtt végeztem volna apukám felébredt és jól megvert amiért kakát tettem a szájába.
Sírva vonultam a szobámba vissza gépezni és azonnal felkerestem egy szexoldalt hogy könnyítsek a bajomon, 1 girls 1 cup ezt találtam videó formájában ami felizgatott és elkezdtem ismét sebesen húzogatni a kuksómat.
Ismét tejszerű folyadék jött ki de már nem ittam meg mert tudom hogynem jó ízű, kicsit sós és én azt nem szeretem.
Miután felkeltem az alvásból már anyukám is hazaért a munkából ám fura hangokat hallottam a szobájukból.. nem fordítottam rá nagy figyelmet inkább játszottam a crysis-al ami ismét 5-10 fps-el ment :((((
Megelégeltem a dolgot és megnéztem mi folyik anyukámék szobájában.
Anyukám térdelt apukám szája felett és egyszerűen nem tudom milyen okból de lepisilte apukámat.
Felállt a kukim a látványtól és mivel nem volt sehol zsebkednő hogy feltöröljem a tejszerű váladékot ezért gyorsan belevertem a gépbe és viszaültem játszani mintha mi se történt volna, de valami történt a géppel, amin eredeti windows vista ultimate volt folyamatosan bejött egy kék képernyő nem tudom mi történhetett vele holnap vissszük a szervízbe ami újabb 10E forint, most is apukám laptopjáról írok aminek a monitorján ugyanolyan tejszerű foltok vannak mint ami belőlem jött

hogyan javíthatnám meg a gépem??

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sgpraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr581336246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása