HTML

Sg praktikák

Az Sg-n nyílt hack topikok idióta kezdőhozzászólásai. Pervezr, mocskos, így csakis 18 éven felülieknek:D

Friss topikok

Linkblog

Karácsonyi történetek

ujpraktiker 2009.12.24. 15:55

Nekem a rengeteg kellemes élmény mellett van egy felettébb kellemetlen is amit most szeretettel megosztok veletek.
1 éve ilyenkor történt az esemény... szüleimmel feldíszítettük a 2 méteres fenyőfát ami után elmentem fürdeni a szüleim addig átmentek a szomszédba beszélgetni... miután kijöttem a kádból anyaszült mezítelen megláttam, hogy a Jézuska meghozta az ajándákokat, mezítelen neki is estem kibontani őket... az egyikben egy kiváló számítógépes játék volt ami egy CITY INTERACTIVE által készített mestermű volt. Ennek annyira megörültem, hogy elkezdtem ugrándozni a fa körül ami rámdőlt és 2 darab tüske beleállt a faszlyukamba... képzelhetitek milyen élmény volt, utána menni az ügyeletre ahol egyből katétert kaptam mivel belement a faszomba a gyanta és nehogy belekössön... azóta nem maszturbáltam ennek 1 éve szerintetek ma már megpróbálhatom így szenteste??

© 11995599

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sgpraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr831620853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása