HTML

Sg praktikák

Az Sg-n nyílt hack topikok idióta kezdőhozzászólásai. Pervezr, mocskos, így csakis 18 éven felülieknek:D

Friss topikok

Linkblog

Cseresznye

ujpraktiker 2013.03.17. 02:03

http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1363481736

Éppen kirándultam, amikor megláttam pár cseresznyefát. Gondoltam szedek belőle, ezért megkerestem a tulajdonosát. Pár perc alatt megtaláltam, egy igénytelen, kopasz, elhízott, legalább 40-50 kg súlyfelesleggel rendelkező fickó volt. Bemutatkozott, azt mondta Shadoweyesnak hívják. Megengedte nekem, hogy szedjek pár szemet. Öt perc elteltével arra lettem figyelmes, hogy fogdossa a fenekemet. Majd letépte rólam a nadrágot, és próbált megerőszakolni a kis pöcsével, ami kb. 2 cm volt. Nem sikerült neki, mert arra jött egy csapat cigány. Jól megbaszták a kövér pasast, még a gecijüket is lenyeletették vele. Mielőtt elmentek volna, mindegyik megcsókolta Shadoweyest. Mindenki vigyázzon vele.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sgpraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr425138898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása