HTML

Sg praktikák

Az Sg-n nyílt hack topikok idióta kezdőhozzászólásai. Pervezr, mocskos, így csakis 18 éven felülieknek:D

Friss topikok

Linkblog

Forradalmi találmányok

ujpraktiker 2010.05.16. 00:44

hy a nevem Aladár.
már 1 hete azon gondolkozok mivel lehetne faszt illetve pinát helyettesíteni
több dolgot is kipróbáltam, hogy aztán majd szabadalmaztassam és csak így hívjanak a faluban: A PÉNZES

fasz helyettesítésénél szinte mindet kipróbáltam számtalan dolgot feldugtam a fenekembe, de az igazi bronxy niggerfasz érzését semmi sem múlhatja felül.
először beleültem különböző szerszámokba: kalapács, spakli, kerti sövényvágó, de ezek felsértették az ánuszrózsám így hagytam is őket.
a legjobb megoldás a kerti slag volt miközben megnyitottam azt, így a maszturbálás és a kerti slag által keltett niggerfasz érzete után
hatalmas erővel lövellt ki belőlem a szarlé amivel később a pénsizem síkosítottam és a nagyi protkóját áztattuk

másnap a pina érzését akartam utánozni

mindenbe beledugtam a kukim amit csak találtam a spájzban: romlott pépes túró, baracklekvár, disznóbél de egyik sem volt még csak hasonló sem így szomorúan ültem le a gép elé
ahol isteni ötletem támadt: MI LENNE HA BELEDUGNÁM A FASZOM A MÉLYNYOMÓBA?

így is tettem azonnal hoztam a tegnapi szarlé maradékot beleötöttem a mélynyomó izgató lyukába és elkezdtem bömböltetni a Busta Rhymes - Arab Money című világsikerű slágert
az érzés fergeteges volt, de miután kivettem a faszom eltünt a fitymám lehet azért mert egy arab orvos a legjobb barátom?

kérlek segítsetek, vissza kell szereznem a fitymám és kellenek még új ötletek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sgpraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr212006345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása