HTML

Sg praktikák

Az Sg-n nyílt hack topikok idióta kezdőhozzászólásai. Pervezr, mocskos, így csakis 18 éven felülieknek:D

Friss topikok

Linkblog

Barkácsolás

BeastmaN 2009.08.26. 21:43

Tegnap kaptam egy barkácskészletet a barátaimtól szülinapomra. Amikor otthon kibontottam ezeket találtam benne : kalapács, csavarhúzó, flex, fúró, kombinált fogó, véső, spakli. Mikor kezembe fogtam a jó vaskos kalapácsot egyszerüen felizgatott. Kitágitottam az ánuszom és felnyomtam aztán mikor kihúztam bélsáros lett (szaros). Aztán jött sorba a többi. Behatoltam a csavarhúzóval és nagyon felsértettem valamit ezért véres szar ömlött ki a picsámból. Ezután a fanszőrömet flexxel vágtam le mivel olyan kemény volt a sok rászáradt spermától és sikositótól. A fúrót fasznak néztem és ezért bekapcsolt állapotban szoptam le. Kombinált fogóval pedig lecsiptem a fitymám hogy jobban menjen a dolog. Vésővel lekapartam a picsám belsejéről a szart. Spaklival pedig lekapartam a makkomról a felesleges bőrréteget. JAJ MOST VETTEM ÉSZRE HOGY KIFORDULT AZ ÁNUSZRÓZSÁM!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sgpraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr561340711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása