HTML

Sg praktikák

Az Sg-n nyílt hack topikok idióta kezdőhozzászólásai. Pervezr, mocskos, így csakis 18 éven felülieknek:D

Friss topikok

Linkblog

Milyen gépet vegyek?

ujpraktiker 2010.07.28. 11:39

 Jóestét kívánok megint !

Egy éve írtam nektek egy megtörtént esetet akkor még 12 éves voltam most töltöttem nemrég a 13at.
A crysis azóta már 20-25fpsel fut

történt velem a múlthéten éjszaka mikor szexoldalakat böngészve egy új kategóriára leltem: shemale.
gondoltam valami iszonyat jó szexvideók lehetnek azok, de megdöbbentem amikor megláttam a csajt és
pöcörője volt. de főleg az a látvány fogott meg amikor a bácsi bekapta a néni pucuját. 
Érdekelni kezdett a dolog nagyon felizgultam rá és hát elővettem a pucám és hevesen huzogatni kezdtem
nagyon hamar meg keményült ezért elkezdtem nagyokat rántani rajta, de oly nagyokat hogy felszakadt a bőr a
faszomon és alaposan vérzett, de ennek ellenére tovább folytattam a huzogatást mikor a faszom kispriccelt
tej szerű ragadós sós anyagot amire már rájöttem, hogy az a spermám persze ezt tavaly meg is ittam.
pár perc múlva irgalmatlanul pisilnem kellett gondoltam, hogy pisilek egy picit a papirzsepibe mert
nincs kedvem kimenni a wc-re, de sajnos összehugyoztam a szőnyegemet. így hát azonnali nagy takarításba kezdtem
és pont a legrosszabb történt apukám benyított tudni illik ő egy kopasz állat és kérdezte mi ez a húgy szag? apukám meglátta hogy sárga színű lett
a fehér szőnyeg és rájött hogy ráhugyoztam. édesapám elverte a seggemet fakanállal és szó szerint bebaszott az ágyba
a gépbe meg beleverte a baltát. persze nem tudtam elaludni mert anyukám nyögdécselt valamiért.
megnéztem, hogy mit csinálnak és szörnyű látvány fogadott: anyukám belekakált apukám szájába. rám jött a kakálás
bementem a wc-be és kb. 1 óra hosszáig szemeztem a szaros wc-pumpával majd végül a segglyukamhoz nyomtam megpróbáltam
kipumpálni a kakát sajnos sikertelenül a vastag belem jött vele így hát kikakáltam nagy erőlködéssel. a kakát kivittem
reggelre kiszedtem a gépből a baltát és a crysis már megint 5-10fps-el futott végül lángra kelt az egész gép.
sírtam 2 óra hosszát míg apukám fel nem pofozott. most is apukám laptopjáról írok ami ugyanúgy telivan spermával mint
tavaj és a kezdőoldal az amazon.com és a "tágra kúrt picsák" elővétele. könyvjelzőkbe pedig egy oldalt találtam: homo.com

szerintetek milyen gépet vegyek, hogy fusson majd rajta a crysis 2?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sgpraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr412181893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása