HTML

Sg praktikák

Az Sg-n nyílt hack topikok idióta kezdőhozzászólásai. Pervezr, mocskos, így csakis 18 éven felülieknek:D

Friss topikok

Linkblog

Házi trükkök

ujpraktiker 2009.08.24. 23:38

Tegnap maszturbáltam és a fitymám alatt véres genny keletkezett.
Idáig nem volt ilyen.
Bár egyszer volt már olyan hogy szezámmagot dugtam a faszlyukamba és váladékot lőttem a padlószőnyegre de ilyen még nem volt !
Hihetetlen milyen piros a tenyerem a sok maszturbálás miatt.
Emiatt már csézni sem tudok és azt ETS sem megy olyan jól.
Ma eldöntöttem: ANÁLSZEXRE VÁLTOK!!!!!!!

Régebben már vajjal sikositva dugtam fel sikálót a picsámba és meg kell hogy valljam igen jó bizsergető érzés volt.

Ma egy kulacsot teszteltem és szinte majdnem olyan jó mint egy szép nagy néger eres káresz de ahhoz nincs fogható.

Análszex után azt játszom hogy a makkom alatt elszoritom a bréht és csípős paprikás kézzel kezdem el húzogatni a bőrt mivel jó csipős lesz tőle a faszom és beveresedik teljesen.

Csipős paprikát gyakran feldugom a seggembe pár órára hogy amikor spriccol a picsámból a fos egy kiadós seggbe-kuki után akkor csipjen egy kicsit mintha anális fétisen lennék de sajnos nem.

Legújabb trükköm pedig az hogy töltött káposztába nyomom bele
és kombinát fogóval húzogatom a faszom.

Nektek mi a praktikátok?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sgpraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr261336187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása