HTML

Sg praktikák

Az Sg-n nyílt hack topikok idióta kezdőhozzászólásai. Pervezr, mocskos, így csakis 18 éven felülieknek:D

Friss topikok

Linkblog

igaz, megtörtént eset

ujpraktiker 2009.08.24. 23:44

Naná, hogy igaz, hisz ez egy igazi gyöngyszem, mama 2 írta!

Jóestét kivánok előszöris !

Egy megtörtént esetet szeretnék elmesélni ami velem történt meg nemrég.
Azért irom le ide hogy nehogy ti is úgy járjatok mint én.

Elértem a 12 éves kort 2 hete amikor már elkezdett érdekelni a szex téma.
Egy filmben láttam hogy egy bácsi a fütyijét a néni fenekébe nyomja.
Volt ott valami piros szinü valami is de abba nem tette bele.
Furán rángatta magát a férfi és a nő nyögött mintha erőlködött volna.

A film megnézése után bementem a WC be és kivettem a kakás WC kefét.
Ezután a fürdőszobába mentem.
FA illetve BABA szappannal kentem be a fenekem lyukát.
Ezután beletoltam a WC kefe végét és elkezdtem ki-be csukizni mint a malom nevü játékban.
Ezek után felállt a pöcörőm és sebesen elkezdtem húzogatni.
Mai napig nem tudom miért cselekedtem ezt.
Fél perc után nagyon sok fehér lé jött ki belőle.
Tejnek néztem ezért megittam a saját tenyeremből.
Ragacsos-nyálkás anyag volt.
Ezek után újra húzogatni kezdtem a fütyim pár óra múlva.
De már a saját szobámban végeztem a dolgom.
Már félúton jártam mikor édesanyám bejött a szobába ezzel a mondattal hogy:
-Fiam mennünk kell a fogorvos nénihez mert már 5 fogad rohadt ki a chipstől és a fogmosás nélküli élettől.

Amikor meglátta hogy mit müvelek elvörösödött a feje és nagyon idegesnek tünt.
Aztán édesapám megtalálta a szex oldalak cimét a böngészőben és a monitort szószerint kibaszta az utcára.
Én pedig idegességemben belefostam a gépházba.
Szerencsére van egy dugi monitor itthon a szekrényembe és igy tudok gépezni.
Már bánom hogy belefostam a gépbe mert elkezdett szaggatni a crysis tőle nagyon.

hogyan javitsam meg?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sgpraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr901336201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása