HTML

Sg praktikák

Az Sg-n nyílt hack topikok idióta kezdőhozzászólásai. Pervezr, mocskos, így csakis 18 éven felülieknek:D

Friss topikok

Linkblog

Felment a pumpa

ujpraktiker 2010.05.15. 22:14

Halikahh.
Szóliccsatok csak Kecskemétboynak ez a nevem mindenhol.

Apám eltiltott a géptől és szobafogságra itélt olyan sokat jáccottam.
Ilyen helyzetekben a maszturbálás az utolsó mentsváram.
De csak valami folyadékkal megy.
Ha szárazon nekiállok akkor sebes lesz a faszom és az nagyon fáj.
Új módszert kellett találnom.
Megfogtam a középső ujjamat nagy levegőt vettem és feldugtam a picsámba.
először csak éreztem hogy bent van de a sok sok kibe húzogatás után bizsergés kapott el ami fenomenális volt.
az ujjamat már kicsinek tartottam 3 heti dugdosás után ezért feltoltam a cappy ice fruit nevü ital öblös durung üvegének a végét.
hatalmas var keletkezett a picsámon erre ébrettem hajnal 4kor.
szétszereltem a ventillátorom és a picsám mellé tettem úgy hogy oldalt álljon vele.
beinditottam hármas fokozaton azt remélve hogy ez majd szépen leszedi a vart és megnyugszok.
de szétkaszabolta a picsámat és tiszta seb plussz vér voltam
apám benyitott persze miért is ne pont akkor és szétverte az egész berendezést.
a budiba menekültem ott pedig a wc pumpával szemeztem hosszú ideig és a csábítás túl nagy volt.
igen jól gondolod.
feldugtam a wc pumpát a vastagbelemig.
szétfeszült a picsám másnap a GYEKben ébredtem
mindenki furcsán nézett rám és mikor hazatértem egész kecskemét rajtam nevetett hogy itt az a cigány akinek az új neve a GRAVITÁCIÓ mert mindent tárgyat a picsája közepe felé vonz.
mindenki rajtam nevet mitévő legyek
egy elkeseredett fiú kecskemétről
A fórumban portálu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sgpraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr492006090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása